Levering en Retourneren

Levering:
Alle artikelen worden doorgaans de volgende werkdag via PostNL* verzonden, maar zeker binnen 5 werkdagen (maandag t/m vrijdag) na ontvangst van de betaling. Mocht hier om welke reden dan ook van worden afgeweken, dan wordt u hiervan op de hoogte gebracht. Daedo Nederland is niet aansprakelijk voor vertraging in bezorging, verlies of beschadiging door Post NL. De meeste artikelen zijn uit voorraad leverbaar, anders staat erbij wat de verwachte levertijd is.

*Samen met onze pakketvervoerders doen we er alles aan om de pakketten zo snel mogelijk te leveren. Helaas is het nooit mogelijk garanties te bieden. De levertijden zijn dus een richtlijn die in 97% van de gevallen behaald wordt, echter kan het voorkomen dat een pakket niet tijdig geleverd wordt door extreme drukte of storingen bij onze vervoerders.

 

Retourneren:
Als de maat van uw artikel niet goed is, dan kunt u dit artikel ruilen. Ruilen vindt plaats op basis van gedeelde portokosten. D.w.z. u stuurt het om te ruilen artikel op uw kosten terug naar Daedo Nederland en wij sturen op onze kosten een nieuw artikel naar u.
Bent u, ondanks dat wij ons uiterste best doen u een goed artikel te leveren, om welke reden dan ook, niet tevreden dan mag u uw bestelling of een deel ervan binnen zeven dagen retourneren. Verzendkosten van het retourneren zijn voor uw rekening. Na ontvangst van uw retourzending maken wij het bedrag excl. verzendkosten zo spoedig mogelijk over op uw bank- of girorekening. Indien u als klant een door ons toedoen een verkeerd artikel heeft ontvangen, zijn de kosten voor retourneren voor Daedo Nederland en sturen wij u zonder kosten het juiste artikel.
Uitverkoopartikelen worden niet retour genomen.
Wij vragen u te allen tijde, voordat u een artikel retourneert of om wilt ruilen vooraf per e-mail contact met ons op te nemen. Hierin vermeldt u het factuurnummer en de reden waarom het product niet aan uw verwachtingen voldoet.
De artikelen worden niet teruggenomen of geruild indien:
• De kleding gedragen of gewassen is.
• U zelf heeft geprobeerd een gebrek te herstellen
• De eventuele originele verpakking ontbreekt.
• U niet van te voren per mail uw retourzending aanmeldt.
• De artikelen afgeprijsd zijn.